CHALUPÁŘSKÁ ÚTERNÍ CHVILKA POEZIE ...

...Vlastních dětí zneužití, bez facebooku jsou prostě v řiti...





Ivan Pavlovič Slivov


Poslechněte si drsný příběh o facebooku a zneužívání dětí s prostým rozuzlením a možná i mírným ponaučením...



Vítěz literární soutěže "Ostravské slepecké brýle 2012" sponzorované likérkou Drak.



Ostravský rodák, který své životní krédo: "to bych se na to podíval...", letos v létě mírně pozměnil na: "to bych se na to podíval, kdybych viděl..."




Ten příběh který já chci vyprávět Vám,
podzimní a romantický,
koš plodů léta byl nasbírán,
ostatně jako každým rokem vždycky,

když mě to napadlo...



Děti mé i děti cizí,
v pokoji dětském, v rozhovoru družném,
společně do facebooku civí,
jak zneužít jejich těla pružné,

rázem mě napadlo...



Obdařen technickým nadáním,
já router ze sítě odpojil,
odolen dětskému plakání,
že facebook umřel, škoda chvil,

kdy mě to nenapadlo...



Tatínku, otče, běda běda,
nám spojení se rozbilo,
před přáteli jsme znemožněny zcela,
však netruchli má milá dcero,

něco mě totiž napadlo...



V zahradě stojí stromy samy,
s modrými plody jako stuhou,
otázkou hodinky, možná ani,
není než v sudu se válet budou,

to mě napadlo...



Děti hodné důvěřivé,
košíky nosí, plody melou,
jak čtyři holubice sivé,
neznají pravdu celou,

do pekla půjdu, mě napadlo...





Ze sudu, kvasícího ovoce,
pro kvasinky jest notnou vzpruhou,
ta krásná vůně line se,
že děvčata prý zvracet budou,

hlavně ne do sudu! mě napadlo...




Ušlechtilé dílo dokonáno jest,
ruce děvčat špinavé,
zda-li mám prozradit svoji lest?
router už zase funguje,

mě ve snu ani nenapadlo...




Jednou poznají to sami děvčata,
že účel světí prostředek,
jak na divadle pimprlata,
nakonec vše já jim řek,

stejně by je to napadlo...




Závěrem už jen poučení?
že facebook jest dobrým přítelem,
bez něj nebylo by slivovice ani,
a na to se dnes večer napijem,

ještě že mne to napadlo...

a nebo se ožerem...



                                                                                         I.P. SLIVOV










Žádné komentáře:

Okomentovat